
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hoe (snel) ontvang ik prijzen voor mijn reis?
Als u een offerte bij ons aanvraagt krijgt u binnen 72 uur een ingevulde offerte in de mail.
Bedienen jullie heel Nederland?
Ja, wij rijden door heel Nederland.
Reizen jullie ook door Europa?
Ja, maar alleen met besloten groepen die zelf een reis in Europa plannen. Wij bieden zelf geen reizen in Europa aan. U kunt dus wel een offerte aanvragen voor het vervoer van uw reisgezelschap.
Kunnen er ook rolstoelen in de touringbus?
Nee, onze touringcars hebben geen rolstoelplaatsen. Wel werken wij samen met partners die over een rolstoeltouringcar beschikken.
Zijn wij verzekerd tijdens een dagje uit met de touringcar?
Ja, de pasagiers zijn verzekerd.
Is er onderweg catering of drinken in de bus mogelijk?
Op aanvraag kunnen wij een bar in de bus realiseren. Daarnaast is er de mogelijkheid om een maaltijd- of luncharrangement aan te vragen.
Wanneer is de touringcar aanwezig?
Wij zijn altijd 15 minuten voor aanvang van de rit aanwezig op de locatie.
Kunnen jullie ook de entreekaarten regelen voor een schoolreis
Ja dat kunnen wij. Als u de offerte aanvraag invult via de website en u aangeeft dat wij de entreekaarten en/of maaltijd/lunch arrangementen moeten regelen, dan verwerken wij dit in de offerte. Wanneer u dan in een later stadium akkoord geeft op de bevestiging, dan zullen wij het reserveren van de entree en/of maaltijd arrangementen regelen.
Bieden jullie ook vakantiereizen aan?
Nee, wij bieden geen vakantiereizen aan. Zowel niet voor de zomervakantie als voor de wintersport. Wij kunnen wel een offerte uitbrengen voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje of een sportweek in het buitenland. Maar dit gaat uitsluitend op basis van eigen initiatief en via een ingevulde offerte aanvraag.
Hoe gaat de betaling van een aanvraag?
Wij sturen een factuur per mail achteraf, dus na het uitvoeren van de rit.
Hoe lang van tevoren kunnen we een schoolreis aanvragen?
Het liefst zo snel mogelijk. De periode van het uitvoeren van de schoolreisjes is relatief kort, dus de dagen in deze periode kunnen snel volraken. Het is ook mogelijk om een datum voor het schoolreisje voor volgend seizoen al te reserveren, maar alleen als u zeker weet dat u voor ons kiest. De bestemming en de exacte aantallen kunnen dan later doorgegeven worden.
Wat als een datum volgeboekt is?
Wij kijken graag samen met u naar een passende oplossing. Het kan zijn dat we samen naar een andere datum kijken voor het uitvoeren van de rit. Daarnaast werken wij ook samen met andere vervoerders, dus mogelijk kunnen wij via een van onze partners alsnog leveren op de gewenste datum.
Wat gebeurt er als ik akkoord ga met een offerte?
Wanneer u akkoord geeft op een offerte, dan ontvangt u van ons een bevestiging. Op dat moment zetten wij de rit ook vast in de agenda. Graag ontvangen wij de bevestiging ondertekent retour per mail.
Weet ik zeker dat ik een bus tot beschikking heb als ik een offerte aanvraag?
Nee, een offerte is geldig zolang de bus beschikbaar is. Vanaf het moment dat u akkoord gaat met een offerte heeft u de bus definitief ter beschikking.
